معرفی نرم افزار

شرکت طراحان سیستم : از سال 1375 در زمینه های:

*  طراحی و تولید نرم افزارهایی مانند : 

- اتوماسیون اداری و مالی                    -  سیستم های بارکد و فروشگاهی

- حسابداری                                     - دستگاه های جمع آوری اطلاعات  (PDA)

- انبارداری                                      - فروش و خدمات پس از فروش

- خزانه داری                                   - باشگاه مشتریان

- حقوق و دستمزد                             - نرم افزار های سفارشی و خاص

                         - اموال و اثاثه

 

* طراحی وب سایت (ایستا و پویا) .

*  ارائه راه حل شبکه های کامپیوتری ، پشتیبانی نرم افزار و سخت افزارهای موجود  

 

مشغول به فعالیت می باشد و با دارا بودن کادری متخصص و با تجربه دراین زمینه اکنون آینده ای درخشان را در فراروی خود می بیند. نرم افزارهای تولید شده در این شرکت به خصوص اتوماسیون اداری و مالی این شرکت با خدمات و پشتیبانی ویژه که ما را در این زمینه  با دیگر رقبا متمایز می کند دارای قابلیت هایی چون : حرفه ای در عملکرد ، سهولت در استفاده و ...  توسط تیم مهندسی در امر طراحی و تیم مجرب در امر پشتیبانی پیاده سازی و اجرا  شده است.

ارائه سیستم های خاصی از جمله اتوماسیون اداری و مالی جهت : نمایندگی های شرکت های تولید و فروش خودرو از قبیل : سایپا، ایران خودرو  ، هیوندای ، کیا ، جیلی ، ام وی ام ، کرمان موتور ، رامک خودرو و . . .  در سراسر کشور از دیگر افتخارات این شرکت می باشد.

از آنجایی که این شرکت بر اصل مشتری مداری پایدار است، یکی از افتخارات دیگر این شرکت، پشتیبانی OnLine و نامحدود تمام خدمات و سیستم های ارائه شده می باشد که در کمترین زمان، بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.در این راستا شرکت طراحان سیستم کوشیده است تا با این خدمات منحصر به فرد، این امر را به نحو احسن انجام دهد و رضایت مندی مشتریان خود، گواهی بر این ادعا می باشد.

 

متن حاضر توضیحات و راهنمای کاربر جهت استفاده از اتوماسیون اداری و مالی بیلان می باشد که شامل موارد ذیل می باشد:

نصب و راه اندازی : در این قسمت نحوه نصب ، بروزرسانی و ورود به برنامه شرح داده شده است.

اشخاص : در این زیر سیستم مدیریت کاملی بر کلیه طرف حسابها خواهید داشت که بصورت دسته بندی قابل رؤیت می باشد ، اطلاعات فردی ، شغلی ، اقتصادی ، حسابهای بانکی و .. از جمله مواردی هستند که در اشخاص می توانید آنها را کنترل نموده و گزارشهای متعددی از آن تهیه نمایید.

 

دریافت و پرداخت : در این قسمت شما می توانید کلیه عملیات مربوط به دریافت ، پرداخت ، حساب به حساب را به راحتی هر چه تمام انجام داده و در قبال انجام آن سند حسابداری بصورت خودکار صادر خواهد شد. دریافت و پرداخت وجه نقد ، چک ، واریز به بانک از جمله قابلیت های برجسته دریافت/ پرداخت می باشد.

 

چک ها : تمامی عملیات های بعد از دریافت و یا پرداخت چک از قبیل وصول ، پرداخت (پاس) ، درجریان وصول ، بلامحل کردن ، عودت  ، ابطال ، اسناد تضمینی دریافتی و پرداختی ، تعریف دسته چک از این طریق قابل ثبت و پیگیری می باشد.

بانک ها : با استفاده از این بخش می توانید مدیریت کاملی بر حسابهای بانکی خود داشته باشید (رؤیت موجودی ، رؤیت گردش و ...).

اقساط : این سیستم امکانی را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید فروش اقساطی داشته باشید. سیستم بصورت اتوماتیک سایر کارها از قبیل چاپ دفترچه اقساط ، تاریخ سر رسید اقساط ، پیگیری اقساط معوقه و ... را انجام می دهد.

 انبارداری : شما از طریق این منو می توانید کلیه عملیات انبار (تعدادی و ریالی) شامل : خرید ، فروش ، درخواست کالا از انبار، پیش فاکتور فروش، عملیات برروی فاکتورها، محاسبه ارزش ریالی انبار، انبارگردانی، انتقال انبار به انبار، سفارش خرید کالا، تعیین قیمت فروش کالا، کسر کردن از مبلغ فاکتور، بروزرسانی قیمت فروش، خواندن اطلاعات PDA  و .... را انجام دهید.

پذیرش : در صورتی که در حوزه فروش و خدمات پس از فروش شرکت های خودرو ساز فعالیت دارید ، این سیستم فوق العاده در مدیریت کسب و کار به شما کمک خواهد کرد. ثبت و پیگیری پذیرش از لحظه ورود تا ترخیص ، اطلاعات تخصصی خودرو ، اجرت ، قطعه ، کار خارج ، صورتحساب خاص ، برقراری ارتباط (لینک) با سایر برنامه ها و خواندن و ثبت اتوماتیک اطلاعات از جمله امکانات بی شمار و بی نظیر این قسمت از نرم افزار می باشد.

اموال و اثاثه : سیستم اموال به منظور ثبت اطلاعات اموال و اثاثه موجود هر سازمان و همچنین برای ثبت اطلاعات مربوط به کسورات و اضافات و ثبت استهلاک اموال قابل استفاده است به علاوه به ازای کلیه روال هایی که به منظور ثبت اضافات، کسورات و استهلاک اموال مورد نظر انجام می شود یک سند حسابداری اتوماتیک متناسب با عملیات مورد نظر در لیست اسناد حسابداری ایجاد می شود.از قابلیت مهم این سیستم امکان محاسبه استهلاک بصورت سالیانی ، ماهیانه یا هر بخشی از تقویم می باشد.

حسابداری : قلب تپنده سیستم که تمامی زیر سیستم ها حول محور این سیستم می باشد و تمامی کارهای سایر سیستم ها تهیه خوراک و اطلاعات جهت حسابداری می باشد. سطوح کدینگ بدون محدویت ، امکان تجمیع اسناد ، تسهیم ، حسابهای لینک و .. از جمله امکانات این سیستم می باشد.

امکانات : یکسری عملیات خاص که نیاز سیستم و کاربر است در این قسمت گنجانده شده است. همانند : محاسبه مانده حسابها ، تغییر رمز عبور ، تنظیمات سیستم، تنظیمات شخصی  و . . .

 

گزارش ها : این منوکه خود شامل گزارشات انبارداری، گزارشات حسابداری و صدها گزارش دیگر میباشد شما را در جهت گرفتن انواع گزارشات از سیستم کمک می کند.

نکته ها : این آیتم شامل نکات حائز اهمیت برنامه است.