روش ارسال تیکت

 

ابتدا به آدرس http://support.t-s.ir  مراجعه کنید و جهت ورود به سیستم اطلاعات کاربری خود را در محل مشخص شده (ايميل و پسورد) وارد نماييد.

حتماً پروفايل (مشخصات) مربوطه را تكميل نماييد.

بعد از تكميل پروفايل شما با استفاده از آیتم ارسال تيكت مي توانيد مشكلات و موارد درخواستی خود را براي قسمت پشتيباني و یا سایر واحد ها ارسال نمایید.

 

توجه فرماييد که دپارتمان مربوطه رو به درستی انتخاب نمایید ، زیرا درخواست شما بر اساس دپارتمان انتخاب شده به قسمت مربوطه ارسال می گردد، پس از انتخاب بر روی گزینه بعدی کلیک کنید.

 

در اين قسمت موضوع ، خلاصه و متن درخواست خود را نوشته و در آخر روی دکمه ارسال کلیک كنيد.

روش ضمیمه کردن فایل

 

در صورتی که بخواهید همراه درخواست خود فایل و یا فایل هایی را نیز ارسال کنید ، این امکان نیز فراهم می باشد تا با کلیک کردن بر روی گزینه "اضافه کردن فایل" به تعداد فایل هایی که می خواهید ضمیمه کنید و سپس کلیک بر روی دکمه Browse  و انتخاب فایل مورد نظر و در نهایت کلیک بر روی دکمه ارسال.

در صورتی که درخواست شما با موفقیت جهت واحد مربوطه ارسال شود صفحه زیر به کاربر نمایش داده خواهد شد و نیز ایمیلی به آدرس ایمیل کاربر ارسال خواهد شد. پس منتظر باشید که درخواست شما از طریق واحد های مربوطه بررسی ، انجام ، پاسخ داده شود.

 

پس از ارسال تیکت به منظور پيگيري وضعيت تيكت ارسال شده ، با نام كاربري و رمز عبور خود وارد شده و با انتخاب گزينه مشاهده تيكت تمامي تيكت هاي ارسال شده را مي توانيد مشاهده كنيد.